Kšiltovka SnapbackZnačkové čepice snapbacks značkové NHL, NBA, Chicago Bulls, New!

Kšiltovky New Era

Publikováno 04.06.2014 v 20:26 v kategorii Kšiltovka Snapback, přečteno: 37x

New Era - Kroky k úspěchu Historie New Era začíná v roce 1920 , kdyněmecký přistěhovalec se rozhodl využít svých zkušeností ve výrobě snapback kšiltovky vytvořit něco jedinečného s vlastním konceptem . Ehrhardt Koch se 1000 dolar půjčil na financování E. Koch Cap Co dva roky později společnost změnila svůj název na New Era Cap Co a začal produkovat 60.000 kšiltovky ročně . Pak jsem začal tento krásný úspěch ! O deset let později , Ehrhardt syn , Harold , začal pracovat se svým otcem . Byl to on, kdo si uvědomil, že první módní snapback byly v úpadku , zatímco baseball stál více a více .
První profesionální baseballová čepice New Era byl vyroben v roce 1934 pro uniformách her ​​Cleveland Indians . V 40 je velmi obtížné, protože z druhé světové války , aleNew Era zůstal silný , s dostatkem kreativity . Když chybí tkáně , Koch koupil bezbarvé barvivo tkaniny na později . Nastavitelné kšiltovky snapback s gumičkou také se objevil v tomto okamžiku . V 50. letech , New Era byl jediným výrobcem čepice , čepice pro poskytování velké týmy z Major League Baseball . Semena konopí Dutch Passion CZ e-shop skladem Euforia, Automazer, Autoblueberry, Shaman a další. Bohužel , v roce 1953 ,zakladatel Ehrhardt Koch zemřel ve věku 68 . Jeho principy , nicméně, zůstal silný v rozmezí hodnot značky , která nadále roste . S růstem společnosti v roce 1960 , New Era otevřel exkluzivní továrnu na výrobu kultovní 59Fifty uzávěr v Derby , v New Yorku . V roce 1961 měla společnost možnost prokázat své výrobky do všech týmů v hlavních a vedlejších ligách baseballu . 60 Ve výrazu se objevil : "Jestli je to dost dobré pro profesionální týmy , pak je to dost dobré pro tebe . " V 70. letech ,syn Harold Koch , David , se stal prezidentem společnosti, po 14 letech práce s New Era David si vzal Valerii , který hrál důležitou roli v historii firmy , takže jeho ochranné známky s logo , že by konečný symbol značky po mnoho let. Davidův syn , Chris Koch , navázala na tradici a začal pracovat v továrně v Derby . V roce 1974 , 20 z 24 týmů MLB odborníků již produkoval jejich čepice New Era To bylo v tomto desetiletí ,společnost otevřela prodej na fanoušky . Úspěch se neočekává , ale okamžitě .80. léta byla poznamenána vedením Davida Kocha , po smrti Harold Koch v roce 1982 . V době, kdy New Era čepice také produkoval pro tenis a golf , obdrží návrhy na vytvoření čepice i pro armádu . V roce 1990 , New Era je trvale uzavřena partnerství s MLB , se staloficiálním distributorem čepice pro všechny týmy v lize .
V roce 1997 , New Era změnil logo na prvních 25 let. V 2000s , vedl Chris Koch , po smrti Davida Kocha , New Era se globalizuje a otevřela své pobočky v Evropě , Japonsku a Austrálii . V tomto desetiletí se společnost obrátila svou Buffalo kancelář , kde to všechno začalo před 86 roky . V roce 2010 firma uvedla na trh " Fly vaše flag OUN " kampaň , která má za doprovodu značky v posledních letech . S hodnotami , jak je zdůrazněno v " pravosti " , " Pride " , " Spolupráce " a " Individualita " , New Era stále silné, s jejich stále tvůrčí čepice .